Fininefrfglfgnhplaez

Smart servicesenter: Effektivisering av støttefunksjoner

Kategorier: Automatisering ,Prosjekthåndtering ,Samhandling ,Human resources ,Tjenestestyring ,Kontorapplikasjoner ,Business management
Publisert: September 23, 2014
Utgitt av: Syscom

Syscom har 25 års erfaring med verktøy, prosesser, opplæring og tjenester rundt IT Service Management. Som uavhengig leverandør sikrer vi deg den beste løsningen. Se mer


WP_Smart_servicesenter.pdf

Ymwwxmz0ponhzrytdlwe
"Det var behovet for mer effektive støttefunksjoner som pekte oss i retning av Syscom og HEAT bestillingsportal. Til nå har vi inkludert prosesser fra HR, dokumentsenteret og servicesenter i løsningen.

Med verktøyet HEAT og rådgiving av Syscom er vi på god vei mot målet som er reduserte kostnader og å gi brukerne ETT sted å henvende seg for alle fellestjenester. Når en tjeneste først er automatisert så sparer vi tid, og dermed penger, hver eneste gang den blir brukt" - Jon Terje Lien KLP Drift

WP_Smart_servicesenter.pdf