Syscom har 25 års erfaring med verktøy, prosesser, opplæring og tjenester rundt IT Service Management. Som uavhengig leverandør sikrer vi deg den beste løsningen.
Tjenestekatalog er hjørnesteinen i automatisering av tjenesteleveranser og et perfekt utgangspunkt for ethvert selskap som ønsker å kutte kostnader og forbedre relasjon til forretningen.
"Det var behovet for mer effektive støttefunksjoner som pekte oss i retning av Syscom og HEAT bestillingsportal. Til nå har vi inkludert prosesser fra HR, dokumentsenteret og servicesenter i løsnin...
I dette whitepaperet vil vi si litt om den mobile utvikling, litt om hva den vil bety for måten å jobbe på og gi deg 3 enkle sted til å få en mobil hverdag. Vi kan ikke lenger ignorere at de mobil...
Formålet med dette white paper er at du får ideer til hvordan du kan videreutvikle og forbedre servicedeksen - og dermed kundeservice. Noen virksomheter opplever av og til at IT - og servicedesken...