Fininefrfglfgnhplaez

Syscom

Syscom har 25 års erfaring med verktøy, prosesser, opplæring og tjenester rundt IT Service Management. Som uavhengig leverandør sikrer vi deg den beste løsningen.


Fuxlxfobxxyip0aal6fv

19 tips til bedre servicedesk

Syscom - 23.09.14

Formålet med dette white paper er at du får ideer til hvordan du kan videreutvikle og forbedre servicedeksen - og dermed kundeservice. Noen virksomheter opplever av og til at IT - og servicedesken...


E5hjzvlarilshuvwazwc

Mobil hverdag – 3 enkle steg

Syscom - 23.09.14

I dette whitepaperet vil vi si litt om den mobile utvikling, litt om hva den vil bety for måten å jobbe på og gi deg 3 enkle sted til å få en mobil hverdag. Vi kan ikke lenger ignorere at de mobil...


Ymwwxmz0ponhzrytdlwe

Smart servicesenter: Effektivisering av støttefunksjoner

Syscom - 23.09.14

"Det var behovet for mer effektive støttefunksjoner som pekte oss i retning av Syscom og HEAT bestillingsportal. Til nå har vi inkludert prosesser fra HR, dokumentsenteret og servicesenter i løsnin...


Soxex3ddqofbqitlrq1s

Tjenestekatalog - hjørnesteinen i automatisering

Syscom - 23.09.14

Tjenestekatalog er hjørnesteinen i automatisering av tjenesteleveranser og et perfekt utgangspunkt for ethvert selskap som ønsker å kutte kostnader og forbedre relasjon til forretningen.