Fininefrfglfgnhplaez

Syscom

Syscom har 25 års erfaring med verktøy, prosesser, opplæring og tjenester rundt IT Service Management. Som uavhengig leverandør sikrer vi deg den beste løsningen.


Soxex3ddqofbqitlrq1s

Tjenestekatalog - hjørnesteinen i automatisering

Syscom - 23.09.14

Tjenestekatalog er hjørnesteinen i automatisering av tjenesteleveranser og et perfekt utgangspunkt for ethvert selskap som ønsker å kutte kostnader og forbedre relasjon til forretningen.


Ymwwxmz0ponhzrytdlwe

Smart servicesenter: Effektivisering av støttefunksjoner

Syscom - 23.09.14

"Det var behovet for mer effektive støttefunksjoner som pekte oss i retning av Syscom og HEAT bestillingsportal. Til nå har vi inkludert prosesser fra HR, dokumentsenteret og servicesenter i løsnin...


E5hjzvlarilshuvwazwc

Mobil hverdag – 3 enkle steg

Syscom - 23.09.14

I dette whitepaperet vil vi si litt om den mobile utvikling, litt om hva den vil bety for måten å jobbe på og gi deg 3 enkle sted til å få en mobil hverdag. Vi kan ikke lenger ignorere at de mobil...


Fuxlxfobxxyip0aal6fv

19 tips til bedre servicedesk

Syscom - 23.09.14

Formålet med dette white paper er at du får ideer til hvordan du kan videreutvikle og forbedre servicedeksen - og dermed kundeservice. Noen virksomheter opplever av og til at IT - og servicedesken...